1.04.2014

NOWY KONKURS: GARDEN PARTY





KONKURS GARDEN PARTY

Wiosna! Dłuższe dni i ciepłe wieczory pozwalają spędzać czas w otoczeniu przyjaciół i natury. Wiele osób organizuje urodzinowe przyjęcia w ogrodzie oraz pikniki i grille bez okazji. Czekamy na stylizacje, które śmiało można wykorzystać na przyjęcie w ogrodzie. Z pewnością będa to nie tylko wygodne i swobodne zestawy, ale także pełne energetycznych kolorów stroje. 

Zadanie konkursowe:
Wykonaj stylizację idealną na Garden Party (przyjęcie w ogrodzie). Czekamy na autorskie prace pełne wiosennych scenerii! 

Macie czas do 27 kwietnia do godz. 15.00
Czekają na Was akcesoria Lilla Lou by Derform i Stars!

PODRYS DO POBRANIA: KLIK

5 komentarzy:

  1. Anonimowy6:58 PM

    Lilla Lou,mam problem.Nie mogę dodać prac do galerii.Czekam...i nic?Pomożecie?Bardzo chciałbym wziąć udział w tym konkursie <3
    Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. ALEEE! BEZZZZZZZZ OSZUKIWANIA! JASNEEEE????

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:56 PM

    Świetny pomysł na konkurs! Ja już dodałam pracę i mimo że nie mam szans z Evenlyn czy dampirką1310 to bardzo lubię rysować na szablonach lilla lou dodawać pracę do galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem. Mam gotową pracę, ale nie mogę jej dodać. Tam gdzie dodaje się prace, jest taka sylwetka (czyli miejsce, gdzie pojawi się mój projekt), a pod nim powinny być napisy DODAJ ZDJĘCIE (albo coś takiego) i ZAPISZ ZDJĘCIE, ale te dwa napisy zasłania mi jakieś okno, reklama, czy coś i nie da się tg wyłączyć. Nwm co robić, nie mogę dodawać prac do galerii. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń