21.04.2014

Projektuj z Dampirką: czerń i kolor.

Hejka :)
Dzisiaj pokażę Wam jak wykonałam ten projekt:

Projekt powstał niedawno z nudów :) Jest bardzo prosty do wykonania, ale pracochłonny.

1. Wybieramy szkicownik, szablon modelki i leciutko ołówkiem rysujemy szkic. Ja projekt wykonałam w szkicowniku Collection.


2. Malujemy i cieniujemy skórę (niestety do tej części nie mam zdjęć :( ). Niebieską kredką malujemy tęczówki modelki, a czarną kredką firmy BIC malujemy usta.


 3. Czarnymi kredkami malujemy powieki modelki.


4. Brązową ciemną kredką firmy LYRA konturujemy jedną część włosów.


Malujemy włosy rysując pojedyncze pasma. Pamiętajcie aby zostawić miejsca na refleksy świetlne.


Przyciemniamy je czarną kredką.


Drugą część włosów malujemy tak samo tylko innymi kolorami.




5. Różową jasną kredką konturujemy pokazane na zdjęciu elementy stroju.


Zaznaczamy miejsca gdzie pada cień.


Cieniujemy.


6. Czarnym cienkopisem konturujemy sukienkę.


7. Czarną kredką malujemy 2 paski od sukienki.


8. Czarnym cienkopisem robimy na całej sukience wzorki.


9. Malujemy ją lekko czarną kredką. Pamiętajcie, że ten materiał ma być przeźroczysty. 


10. Podpisujemy się, malujemy podłogę na której stoi modelka i projekt gotowy!



6 komentarzy:

  1. Anonimowy2:23 PM

    Coś dawno nie pisałaś na tym blogu,ale projekt fajny!Mam tylko nadzieję,że następny zroobisz trochę szybciej niż twój ostatni pościk. Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:24 PM

    fajny ziom blog lol!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:29 PM

    Fajny post,w jakim szkicowniku go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt ładny :) Tylko te wzorki. Ile Ci one zajęły?

    Na twoim blogu widziałam jedne z twoich wcześniejszych prac - musiałam zbierać szczękę z podłogi, malowałaś kiedyś jak ja teraz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Masz Świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Pracochłonne,ale z pewnością się opłacało

    OdpowiedzUsuń