19.07.2014

Kwiatowa nimfa cz.II

 Hej
Przepraszam Was, że dopiero teraz dodaję tą drugą część, ale wyjechałam i nie było mnie kilka tygodni w domu. Teraz postaram się sprężyc i wszystko nadrobić.
W ostatniej szkole skończyłam skórze i włosach, a teraz czas na oczy.



1. Jasna zielona kredką kolorujemy u góry tęczówkę.
2. Tą sama kredką lekko kolorujemy całość.
3. Ciemną zieloną zaznaczamy lekko kontury i górę tęczówki.


Usta
Wybieramy kolor i przyciskając kredkę obrysowujemy w taki sposób jak na zdj. 1 następnie lekko cieniujemy cale usta.


Kwiaty
Do ich narysowania potrzebne będą takie kredki w kolorach tęczy :) narazie oprócz zielonego


Pierwszymi trzema kredkami obrysowujemy kontury kwiatów tak, aby te kolory były blisko siebie


Z resztą kolorów robimy tak samo.


Teraz ciemno zieloną kredką obrysowujemy kontury liści.
Wszystkie kwiatki jednolicie kolorujemy.


Przyciskajac kredki kolorujemy ciemniejsze miejsca kwiatów.


Aby je bardziej dopracować, do cieniowania używamy bardzo ciemnych odcieni.


Białe miejsca pomiędzy kwiatami oraz liście kolorujemy na jasny zielony kolor.


Wianek robimy w ten sam sposób.

  
Możecie pobawić się kolorami, niekoniecznie kwiaty muszą być takie same. 
Ja do mojej lekcji użyłam tyle kredek. 

To już koniec części 2.
Niebawem pojawi się następna
Jaką chcecie następną szkołę rysowani po nimfie?

2 komentarze: