26.08.2014

Dekorowanie pokoju, organizacja + DIY

Cześć! Tak, jeszcze żyję :) Nie będzie posta o przyborach szkolnych, bo o tym możecie dużo naczytać się na innych blogach... Za to pokażę Wam parę sposobów na organizację w pokoju, dekorację.... I taką szkolną, ale też innych swoich rzeczy. Plus dwa DIY :) Więc zaczynajmy!

1. Wam też znudziły już się ołówki zwykłe, szare albo miętowe BIC? W takim razie to coś dla Ciebie :) 


Wystarczą tasiemki dekoracyjne washi tape. Ja mam trzy zestawy, do tego użyłam tych z Auchan i Biedronki, trzeci jest z Empika. I co tu więcej mówić? ;) Obklejamy ołówek i od razu jest inny! 


2. 
Tu mam właściwie dwa pomysły na trzymanie kosmetyków. Potrzebujecie dwóch miseczek, kamyczków z Ikei i talerzyka z tego samego sklepu... no i oczywiście kosmetyków, pędzelków, perfum czy co tam chcemy :) Na talerzyku można ustawić przeróżne rzeczy, ja zgromadziłam kilka moich ulubionych perfum i dezodorant. W ten sposób wszystko mam pod ręką :)
Wsypujemy kamyczki do miseczek i wtykamy. Ja w jednej mam pędzle, a w drugiej dwie maskary i korektor. W obu też BABY LIPS (uwielbiam te pomadki!). 

3. 
Kolejną rzeczą którą chce się z Wami podzielić, to te obrazki. Zrobiłam je dopiero niedawno i już je uwielbiam :D Takie ramki naprawdę dodają uroku pokojowi :) Ja w dwóch mam kolaże które sama zrobiłam z obrazków z internetu. Trzecia ramka jest w całości moim wytworem. Chyba widać jak ją zrobiłam :P Wygląda to bardzo fajnie!

4. 
Tablica magnetyczna jest jedną z kilku najlepszych rzeczy jakie miałam u siebie w pokoju! Wcześniej nie sądziłam że może to być aż tak bardzo pomocne. Ja na swojej mam trzy moje projekty z TM, zdjęcia z polaroida (Instax 7s), karteczki, opaskę i spinki do włosów, kartę stałego klienta do Rainbow Tea w moim mieście, mój ostatnio ulubiony naszyjnik który ciągle noszę (z Glitera) i mnóstwo innych rzeczy :) 

Opaska i wsuwki bardzo się przydają, kiedy podczas rysowania czy odrabiania lekcji nie chcemy by włosy wchodziły nam w oczy. Umieściłam tu też cztery karteczki z motywującymi tekstami, a w roku szkolnym to idealne miejsce na notatki. Jak możecie zauważyć na środkowym zdjęciu, przyczepiłam tu też ozdobnego donuta w którym mam wsuwki do włosów :) 
Podsumowując, tablica magnetyczna to idealne miejsce do trzymania wszystkich notatek. Już nigdy niczego nie zapomnimy. Ja akurat mam swoją nad biurkiem, a to dodatkowe ułatwienie do organizacji! A przy tym świetnie wygląda!
Pokażę jeszcze jak zrobić takie spinacze do tablicy. Można przypiąć nimi jakieś kartki do tablicy...
Myślę że widać wszystko na zdjęciach :D Spinacze mam ze sklepu House. Tą taśmę magnetyczną kupiłam w sklepie JULA. Idealna do robienia magnesów, wystarczy kartka, flamastry i inne ozdoby i odrobina wyobraźni :) 

5. 
To bardzo krótki punkt. Pokażę Wam tylko jak trzymam moje farbki czy flamastry. Ten uroczy koszyczek mam ze sklepu JYSK. 
Przybory (od lewej) brokatowe flamastry z Biedronki (jeszcze są), takie... nwm jak to nazwać, to nie flamastry, ale takie fajne... ech, nie wiem... Z Kauflandu, i farbki z pędzelkiem z Biedronki. 
A zakreślacze jak widać, w pudełku na karteczki (sama je ozdobiłam, klik)


6. 
Taki wieszaczek świetnie się spisuje do torebek i innych takich. (mój z Home&You). Jak widzicie, trzymam na nim moje dwie ulubione torebki (tą z lewej mam z Włoch, a drugą z Daichmana), dwa moje wianki (ciągle je nosiłam w wakacje! Z Claire 's a drugi dostałam na imprezie w moim mieście), wiszący świecznik (JYSK) i słuchawki. 

Także to już wszystkie moje pomysły. Mam nadzieję, że Wam się podobały, bo naprawdę się napracowałam nad tym postem.
Piszcie mi co chcecie zobaczyć w kolejnym poście. Tutorial, DIY a może coś jeszcze innego? Śmiało, pisać! 
Karcia77.



11 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na post, ekstra! Czytam ten post chyba już 4 czy 5 raz, tak mi się podoba, i jest bardzo przydatny! Jutro biorę się do ozdabiania miętowych ołówków BIC'a oraz biorę miseczki i wsypię tam koraliki (bo kamyczków nie mam) :) !!
    Zapraszam na bloga Neylaa and Passion :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6:52 PM

    kamyczki z innej firmy nie mogą być?! -,- i beznadziejne ołówki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Post przeczytałam parę razy.Ja co prawda nie mam tablicy magnetycznej ,ale mam korkową. A i jeszcze pytanko - jak temperować ołówki z sposobu 1? Taśma się nie odlepia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8:59 AM

    Przecież nie każdy ma tablicę magnetyczną ,ja mam korkową . A co do ogólnego posta to wiesz ile trzeba by było wydać DIY powinien być z takich rzeczy które każdy ma w domu lub o małym koszcie ,tak jak robiła to Abylika . Ołówki są nawet spoko . U każdego w domu nie znajdziesz kamyczków ozdobnych a ten pomysł w ogóle mi się nie podoba , mogłaś napisać czym można zastąpić jakieś rzeczy . Nie chce wywoływać kłótni ale po prostu wyrażam swoją opinię . - Marley -

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:56 AM

    Ma taką samą tablicę, tylko że białą <3 A tak wgl to ostatnioteż zrobiłam takie ramki, tylko że włożyłam do nich kolaż na naklejek :) ~JulaLou :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ten post jest super i masz EKSTRA pomysły! Zapraszam na bloga: http://projektantka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim :) Neylaa, fajny pomysł z koralikami :D Anonimowy, mogą być, ja tylko napisałam że swoje mam z Ikei. I czemu sądzisz że beznadziejne? Skoro wolisz zwykłe to ok, ale ja ozdobiłam i mi się podobają... Hah, zazdrościsz i piszesz z anonima -,- Ela, korkowa jest w sumie jeszcze fajniejsza, bo możesz wszystko przyczepić, a na magnetyczną potrzeba magnesów i wgl ;P Ja kiedy temperowałam swoje, taśma temperowała się razem, jeśli jest dobrze przylepiona to się nie odkleja :) Bloga Neyli i Projektantki na pewno zaraz odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:21 AM

    EXTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9:16 PM

    Super pomysł!! Ja największy problem zawsze miałam ze znalezieniem fajnych rzeczy do szkoły (ołówki, zeszyty itd.). Zeszyty znalazłam, ale ołówki i długopisy kupłam zwykłe, więc teraz się biorę do ozdabiania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5:09 PM

    Całkiem spoko post :)
    Ale masz dużo kosmetyków O_O
    Lol

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny i ciekawy blog.
    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń