10.08.2014

Karcia77: Metaliczna sukienka

Hej! Dawno nie pisałam, byłam na wakacjach i dzisiaj ok. 13 wróciłam. Dziś mam dla Was tutorial o metalicznej sukience. Zrobiłam już trzy takie sukienki i zdecydowanie mi się podobają, więc postanowiłam Wam pokazać jak je robię. Jest to tak banalne do wykonania, że wystarczyło 6 prostych podpunktów żeby to wyjaśnić. Przypominam że używam kredek Mondeluz Akwarelowych, i tylko do nich jest adekwatna numeracja (numer kredki, numer palety na której jest).


1. Szkicujemy sukienkę, fryzurę i dodatki - cały projekt!

 2. Do tej sukienki niezbędne będą metaliczne flamastry/markery. Moje są akurat z Colorino i są świetne. Kiedyś miałam takie z innej firmy (były trochę grubsze), niestety nie pamiętam nazwy...

 3. Obrysowujemy górę sukienki (będzie dwukolorowa) i kolorujemy ją. Ja wybrałam tym razem złoto.
 4. To samo robimy z dolną częścią sukienki. Moja będzie fioletowa. W ogóle uważam połączenie tych kolorów, czyli złota i fioletu za udane :)

5. Teraz cieniowanie. Najpierw zrobiłam to szaroniebieską kredką Mondeluz Akwarelowymi (10,II)

6. A potem czarną też Mondeluz (12,I)

I gotowe! Efekt bardzo mi się podoba, a metalicznymi pisakami można zdziałać cuda, do tego są bardzo proste w ''obsłudze'' a zarazem tańsze od Promarkerów. Ja niedługo zamierzam zainwestować w jakieś flamastry (ale nie tak profesjonalne jak Promarkery), więc jeśli chcecie, to pojawi się o tym post.

Plus mam pytanko. Czy chcecie jakiś post o powrocie do szkoły, przyborach? Pokażę Wam moje rzeczy do szkoły, może Wam się coś spodoba. Chcecie?

Karcia77

6 komentarzy:

  1. Super projekt! <3
    Jeżeli chcesz zrobić post o "Powrocie do szkoły", bardzo chętnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:06 PM

    fajnee pomysłowe c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne SR :3 Gdzie kupiłaś te pisaki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7:01 PM

    Całkiem ładne ;)
    Jasne, zrób back to school
    Bardzo lubię tego typu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9:07 PM

    Fajne te pisaki
    A tak w ogóle to może powinnaś założyć własnego bloga, bo widzę, źe lubisz porusać też inne tematy oprócz rysowania? C:
    A co do teg oposta to pewnie, że zrób!
    ^^

    OdpowiedzUsuń