30.10.2014

HEJ WSZYSTKIM!- czyli Tigera, pierwszy tutorial część 1

Hej!

Jestem Tigera, na teens Tigera♣. Być może mnie pamiętacie ?
No cóż, dawno nie wstawiałam żadnych prac, ale jak zaraz zobaczycie nie próżnowałam...zaprezentuję wam styl, którego u mnie jeszcze nikt nie widział, mam nadzieję że się wam spodoba.A więc trochę o mnie.Mam dwanaście lat, lubię rysować , projektować wnętrza i czytać. Jestem fanką Hobbita, a moją ulubioną książką jest...oj, trudno wybrać:).
Moim ulubionym kolorem jest zielony, a znakiem rozpoznawczym moich prac w moim nowym stylu-kolorowa, pasiasta bransoletka;).Używam kredek derwent oraz koh i noor 72 polycolor.A więc już mnie znacie, bez dalszego gadulstwa przejdźmy do tutorialu!:D
                                               wybieramy szkicownik.
                                                         robimy szkic.
zaznaczamy cienie w pokazanych miejscach:)(Mars Orange)
cieniujemy tak jak na rysunku, aby element był jaśniejszy po prostu lżej przyciskamy kredkę .(Light Sienna)
odcieniem Mars Orange pogłębiamy cienie
aby zrobić oczy najpierw obramowujemy tęczówkę czarną kredką, kolorujemy w środku też na czarno i w razie potrzeby kolorujemy również źrenicę czarnym długopisem:)
usta robimy najpierw różową, a później czerwoną kredką, pozostawiając odbłysk światła.
czarnym długopisem zaznaczamy cień w ustach
róż na policzkach (delikatnie!!!)

koniec pierwszej części:)

1 komentarz: