8.08.2015

DIY kolczyki

Cześć!
Właśnie wróciłam z wakacji i postanowiłam zrobić kolczyki do mojej poprzedniej bransoletki.
Czy już pisałam jak bardzo lubię folię Shrikn it ? :)
Do dzieła!
Do wykonania kolczyków potrzebujemy:
-Folia Lilla Lou Shrink it
-metalowe kółeczka do mocowania zawieszek
-bigle do uszu(są różne rodzaje bigli i z różnych elementów metalowych są wykonane:złote , srebrne , antyalergiczne itp;)


 Wybieramy wzór zawieszki.Ja zdecydowałam się na taki sam wzór jaki użyłam do bransoletki.
Postępujemy zgodnie z instrukcją SRHRINK IT.
 Tak wyglądają zawieszki przed włożeniem do piekarnika.
A po kilku sekundach w piekarniku są takie:
A oto moje gotowe kolczyki i bransoletka
Wyszedł całkiem fajny komplet biżuterii .Idealny na lato albo jako upominek dla przyjaciółki , a może dla mamy?
Mam nadzieję , że pomysł się Wam spodoba.
Pozdrawiam Lila blum.

1 komentarz: