5.02.2016

DIY - zawieszka z filofunow kolo


Hejka! Dzisiaj pokaze Wam, jak zrobic zawieszke z filofunow.




Wydaje mi sie, ze wiekszosc wie jak sie je robi, ale tych ktorzy nie wiedza zapraszam do dalszego czytania :) Na poczatek wybieramy sobie dwie zylki



i skladamy je na pol, po czym zawiazujemy supelek.
Rozdzielamy je tak jak na zdjeciu,
a nastepnie bierzemy jedna zylke i dajemy na druga.
Teraz bierzemy ta z podspodu i dajemy na nastepna.
Bierzemy nastepna i kladziemy na zylke obok.


Teraz bierzemy ostatnia zylke i wkladamy ja do tej petli.
Potem sciskamy i wychodzi nam cos takiego.

Robimy tak do konca. Tak wyglada gotowa zawieszka i taka sama w roznych kolorach.
Mam nadzieje, ze sie podobalo, w nastepnym poscie pokaze jak zrobic bransoletke z filofunow.
Lochinator? Ja, es ist mir

2 komentarze:

  1. o.. swietne
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale fajne ^^ Ja kiedyś sobie to kupiłam i nie wiedziałam co z tego zrobić, a potem tata mnie nauczył, bo jak był młodszy to pomagał robić takie zawieszki ciociom. =)

    OdpowiedzUsuń